Byli jste pověřeni tvorbou pozvánky na firemní akci a nevíte, jak na to?
Nejste si jistí, jak by měla pozvánka vypadat a jaké údaje by měla obsahovat?
Nevíte, zda zvolit formální či spíše neformální tón svého textu?
Nebojte se! S našimi tipy vytvoříte pozvánku na událost, které se budou chtít všichni zúčastnit!
Jak pozvat na akci pořádanou vaší firmou
Než se pustíte do navrhování a psaní pozvánky pro vaše kolegy, měli byste se rozhodnout, jaký druh pozvánek chcete poslat.
V zásadě se můžete rozhodnout jen mezi dvěma možnostmi, a to mezi digitální pozvánkou a tištěnou pozvánkou.
Zejména v posledních letech jsou stále více populární digitální verze pozvánek, a to díky nižším nákladům (není nutné platit za tisk a poštovné).
1. Zformulujte atraktivní předmět pozvánky
Osmdesát procent lidí čte pouze titulek textu, což je někdy způsobeno nezáživným tématem, kterému se text věnuje, ale také často samotným titulkem, který nevzbuzuje žádný zájem.
V pozvánkách na akce je předmět velice důležitým prvkem. Při jeho tvoření je důležité dodržet několik zásadních kroků:
- Buďte přesní: Nechoďte kolem horké kaše, ale seznamte čtenáře hned na prvních řádcích s tím, co mu chcete sdělit. Zbytečné omáčce se vyhněte.
- Použijte slova, která zaujmou: Těmito slovy mohou být například slova jako “zajímavý, fantastický, tajemný, zaručený, zábavný” a další.
- Zaměřte se na čtenáře: Při psaní pozvánky nejde ani tak o vás, ale spíše o potencionální účastníky firemní akce, na kterou chcete příjemce pozvat. Sdělte čtenáři v pozvánce, jaké konkrétní výhody plynou z toho, že se firemního setkání zúčastní. Jakou přidanou hodnotu pro něj bude toto setkání mít.
- Nevymýšlejte si: Nepředstírejte, že bude akce zajímavější, než jak tomu bude ve skutečnosti. Neslibujte přítomnost slavných hostů apod. Buďte pravdiví, jinak účastníky setkání naštvete.
- Sdělte konkrétní údaje týkající se akce: Uveďte v pozvánce, co se koná, kde se to koná, kdy, v kolik a proč by měl příjemce pozvánky přijít. Uveďte také, do kdy má pozvaný potvrdit svou účast a zda si s sebou může přivést doprovod.
Pozvánka na teambuilding
Pořádáte akci za účelem stmelování týmu?
Nevíte, jaký text zvolit, abyste na teambuilding přilákali co největší počet účastníků?
Níže uvádíme příklad pozvánky, která by vám mohla dodat pár nápadů pro svůj zvací text.
Text přizpůsobte tomu, komu pozvánku posíláte – rozmyslete si, zda budete příjemci vykat, tykat, zda text pojmete formálně či přátelsky a uvolněně.
V neposlední řadě, pokud se jedná o akci, která bude na více dní, nezapomeňte uvést, do kdy bude teambildingové setkání trvat a co si mají vzít uchazeči s sebou.
Chystá se někdo z vašich spolupracovníků změnit místo? Popřejte mu k nové práci originálním textem!
Objevte další přání
Textové formální pozvánky na podnikové setkání
Pozvání na firemní setkání se nemusí týkat pouze večírku, může jít také například o diskuzi ohledně dalšího vývoje firmy, se kterým chce zaměstnavatel nebo majitel firmy své zaměstnance a kolegy seznámit.
Inspirujte se uvedenými dvěma textovými vzory, týkajícími se pracovního i volnočasového posezení.
Pozvánka k seznámení se s novým produktem
Pozvánka k oslavení výročí založení firmy
Odchází někdo z vaší firmy do důchodu? Rozlučte se s touto osobou některým z krásných přání k odchodu do důchodu.
Obrázkové vzory pozvánek na firemní akci
Níže uvádíme obrázkové pozvánky, které jsou nevyplněné, abyste si je mohli stáhnout zdarma a vložit do nich vlastní text podle svých představ.
Chystáte se někoho pozvat na vánoční akci? Pak se inspirujte pozvánkami na firemní vánoční večírek.
Pozvánku na firemní akci můžete poslat v dopise, nebo e-mailem. V dnešní době je preferována elektronická forma pozvání, a to kvůli rychlosti doručení, pohodlnosti a také nízkým nákladům na vytvoření pozvánky.
Pozvánku můžete vytvořit jako holý text, nebo svá slova vložit do obrázkové šablony, která ji ozvláštní.
Rozmyslete si, komu pozvání posíláte, jakému tématu se budete na akci věnovat a na základě těchto indicií vytvořte firemní pozvánku, kterou odmítne jen málokdo.